Who Dares Wins clan forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Who Dares Wins clan forum

dit is het forum van de online-gaming clan [WdW!] en gericht op de eigenaars van het spel Call of Duty 4 voor ps3
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 wars op bf:bc

Ga naar beneden 
AuteurBericht
nynax
Commander
Commander
nynax


Aantal berichten : 191
Leeftijd : 31
Woonplaats : bilzen
Registration date : 13-01-08

wars op bf:bc Empty
BerichtOnderwerp: wars op bf:bc   wars op bf:bc Icon_minitimema jun 02 2008, 12:45

zeer waarschijnlijk hebben we afgelopen zaterdag onze laatste war gespeeld op cod4
omdat we zoals dat je al weet verder gaan met bf:bc

het spel komt 26 juni uit en we zullen waarschijnlijk vanaf 1 juli de eerste war spelen
tot nu toe staan we met 7 ingeschreven op de bf:bc ladder
dit is nog iets te weinig dus zullen we waarschijnlijk nieuwe leden moeten aantrekken om op bf:bc te spelen als we niet met genoeg zijn.
wanneer we lang moeten zoeken voor nieuwe bf:bc leden zullen steegen en ik zoeken voor wars op cod4.

jullie (degene die bf:bc niet gaan kopen) moeten niet denken dat jullie ons nooit meer zullen zien of horen want ik en ik denk de rest ook nog zullen nog op cod4 komen om met jullie te spelen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
wars op bf:bc
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Who Dares Wins clan forum :: WdW! clangames :: Battlefield:Bad Campany-
Ga naar: