Who Dares Wins clan forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Who Dares Wins clan forum

dit is het forum van de online-gaming clan [WdW!] en gericht op de eigenaars van het spel Call of Duty 4 voor ps3
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 assassins creed

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 12
Registration date : 12-01-08

assassins creed Empty
BerichtOnderwerp: assassins creed   assassins creed Icon_minitimema jan 14 2008, 14:51

hier volgt een verslagje van volgens sommige een van de topspellen voor ps3 van het afgelope jaar.

Recensie


Deze eerste game in de Assassin's Creed-serie speelt zich af in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het Heilige Land heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de Assassijnen de taak om het bloedvergieten te stoppen door beide partijen onder druk te zetten: de moslims en de kruisvaarders. In het spel neem je de rol van het één van deze Assassijnen: Altair. Als Altair moet je verscheidene smerige klussen opknappen met behulp van Middeleeuwse tactieken en wapens.

In Assassin’s Creed is het de kunst om iemand zo onopvallend mogelijk te doden en ervoor te zorgen dat je zelf niet gegrepen wordt. Je moet je aanvallen goed plannen, zonder genade toeslaan en ontsnappen. Dit is vaak moeilijker dan het klinkt, doordat je omgeving reageert op je acties. Als jij iemand in het openbaar vermoord, zullen de mensen in je omgeving bijvoorbeeld van je wegrennen. Je kunt deze mensen ook juist gebruiken door tussen ze te gaan lopen en zo onzichtbaar te worden voor je vijanden.


deze game lijkt me zeer fijn te spelen ik zou het zeker eens gaan huren of kopen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://whodareswins.actieforum.com
aron-nl
Brigadier General
Brigadier General
aron-nl


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 30
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 15-01-08

assassins creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: assassins creed   assassins creed Icon_minitimedi jan 15 2008, 15:04

het is leuk maar het is veel van hetzelfde
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostdev1l

Ghostdev1l


Aantal berichten : 169
Leeftijd : 30
Woonplaats : Aalst
Registration date : 15-01-08

assassins creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: assassins creed   assassins creed Icon_minitimedi jan 15 2008, 18:42

ik heb het is gehuurd voor 3 dagen ; ik verwachte er veel meer,altijd die tussendoor dingen als je in het heden bent


Grts

Ghostdev1l
Terug naar boven Ga naar beneden
STEEGEN1992
Commander
Commander
STEEGEN1992


Aantal berichten : 173
Leeftijd : 31
Registration date : 13-01-08

assassins creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: assassins creed   assassins creed Icon_minitimedi jan 15 2008, 19:01

das waar aron-nl veelste veel herhaling
ik ben blij dat ik da nie heb gekocht
lijkt mij een miskoop
wel grafisch mooi gemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
nynax
Commander
Commander
nynax


Aantal berichten : 191
Leeftijd : 31
Woonplaats : bilzen
Registration date : 13-01-08

assassins creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: assassins creed   assassins creed Icon_minitimedi jan 15 2008, 19:24

ik heb het zelf nog niet gespeeld maar wel al trailers gezien
ik dacht dat het een tof spel zou zijn en dit heb ik van sommige nog thans gehoord
maar zo als het hier word gezet twijfel ik toch of het spel wel zo sjiek is
Terug naar boven Ga naar beneden
aron-nl
Brigadier General
Brigadier General
aron-nl


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 30
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 15-01-08

assassins creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: assassins creed   assassins creed Icon_minitimedo jan 17 2008, 23:00

maar btw ik zou het spel wel huren het is wel erg leuk op het begin je moet het egt een keer gespeeld hebben maar kopen is tog geldverspilling omdat er geen afwisseling in zit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





assassins creed Empty
BerichtOnderwerp: Re: assassins creed   assassins creed Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
assassins creed
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Who Dares Wins clan forum :: playstation 3 :: ps3 games-
Ga naar: